6 Aralık 2007 Perşembe

Kitap - Ilgın Olut - Yüzleri Arayan...

“Tolstoy’un bir sözü vardır. ‘Ben bütün kazandıklarıma matığım değil hislerim sayesinde ulaştım.’der. Çoğu zaman mantığım ve hislerim bana farklı şeyler söyledi ve ben hayatım boyunca mantığımın sesini dinledim. Ama doğru kararlar verdiğimi düşünmüyorum.”
Ilgın Olut – Yüzleri Arayan Adam Sayfa 17

“Beklenmedik haberler, olaylar ve fırsatlar –tıpkı felaketler gibi- tüm zamana homojen olarak dağılmaz. Belli bir zaman diliminde hep arka arkaya gelir. Gün içinde belki birkaç saate, yıldaki birkaç güne, bir ömürdeki sayılı birkaç yıla sıkışır.”
Ilgın Olut – Yüzleri Arayan Adam Sayfa 46

“Gerçek dostluklar ancak iyi kalpli olduğu kadar birbirlerinin onünde ufuklar açabilen insanlar arasında kurulabilirdi. Bundan dolayı da idealist bir doktor için, analitik ve pratik bir zekayla düşünebilen bir endüstri mühendisi hiç kuşkusuz en ideal dostlardan biriydi…”
Ilgın Olut – Yüzleri Arayan Adam Sayfa 96

Hiç yorum yok: